موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:052020-12-29اقتصادي

خودروی اپل تا 2028 به بازار نمی آید


به گفته یکی از تحلیلگران محصولات اپل، خودروی هوشمند این شرکت دیرتر از تاریخ ذکر شده و در 2028 تولید می شود زیرا با عدم قطعیت هایی در این زمینه روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اپل طی چند سال گذشته با پروژه تایتان مشغول توسعه سیستم خودروی هوشمند است.

اخیرا فاش شد تولید خودرو اپل از پایان 2024 میلادی آغاز خواهد شد.

اما به نظر می رسد زمانبندی تولید آن تغییر کرده است.

میگ چی کو یکی از تحلیلگران محصولات اپل اشاره کرد بازه زمانی واقع بینانه برای عرضه چنین خودرویی 2028 میلادی یا بعد از آن است.

کو برای تاخیر در عرضه این خودرو 3 دلیل ذکر کرده که عبارت اند از عدم قطعیت درباره بازه زمانی تولید، عدم قطعیت درباره تامین کننده تجهیزات و مشخصات خودرو و عدم قطعیت درباره قدرت رقابت در بازار خودروهای برقی.

طبق اطلاعات موجود پروژه خودروی هوشمند اپل از سال 2014 آغاز شده است.

اما روند پیشرفت آن با چالش هایی روبرو شد و حتی اپل در یک مرحله تصمیم گرفت تنها بر بخش نرم افزاری آن فعالیت کند.

اما پس از بازگشت دوباره داگ فیلد (یکی از مدیران اپل) به شرکت، او نظارت بر پروژه را آغاز کرد و اکنون به نظر می رسد به پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی اپل تا 2028 به بازار نمی آید

خودروی اپل تا 2028 به بازار نمی آید