مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:552020-12-29بين الملل

استقبال آمریکایی ها از کتاب در دوران کرونا


در دورانی که بسیاری از مردم در قرنطینه خانگی به سر بردند یا برخی از فعالیت ها ناچار به تعطیلی شدند در آمریکا بسیاری از مردم به کتاب خواندن یا دست کم خریدن کتاب در سال جاری روی آوردند.

- در دورانی که بسیاری از مردم در قرنطینه خانگی به سر بردند یا برخی از فعالیت ها ناچار به تعطیلی شدند در آمریکا بسیاری از مردم به کتاب خواندن یا دست کم خریدن کتاب در سال جاری روی آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیویورک تایمز، همچون بسیاری از مردم ناشران کتاب نیز از به پایان رسیدن سال 2020 خشنود هستند؛ اما این سال کرونایی برای بسیاری از آن ها خبرهای خوبی را به دنبال داشت که علاوه بر خوشایند بودن غافلگیرکننده هم بودند: امسال کسب و کار مرتبط با کتاب خوب بود.

در روزهایی که مردم به ناچار در خانه های شان ماندند و از حضور در مراکزی همچون سینماها و سالن های کنسرت محروم شدند، استقبال از کتاب و کتاب خوانی افزایش یافت.

بر اساس آمار منتشرشده از سوی ان پی دی بوک اسکن (وب سایت ارائه دهنده آمار فروش کتاب های چاپی و دیجیتالی در ایالات متحده) فروش کتاب های چاپی در این موقع از سال جاری حدود هشت درصد افزایش داشته است.

همچنین کتاب های الکترونیکی و صوتی که همواره سهم کمتری از صنعت نشر را به خود اختصاص می دهند نیز با افزایش فروش مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آمریکایی ها از کتاب در دوران کرونا

استقبال آمریکایی ها از کتاب در دوران کرونا