مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:202020-12-29اقتصادي

150هزار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد سمنان سهام عدالت دارند


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: 150 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان دارای سهام عدالت هستند که متولیان در این باره اطلاع رسانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی سلامتی بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سهامداران سهام عدالت استان سمنان به میزبانی استانداری درباره آخرین وضعیت سهام داران، تاکید کرد: تمامی افراد جامعه ما به نوعی با مجموعه اقتصاد دارایی، امورمالیاتی و زیر مجموعه های این نهاد در ارتباط هستند که می توان از این ظرفیت برای اطلاع رسانی به سهامداران برای ثبت نام و سجامی شدن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بااطلاع رسانی مطلوب و مناسب در سطح استان، ثبت نام و سجامی شدن بیش از 80 درصدی سهام داران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده، محقق می شود، افزود: دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در بحث اطلاع رسانی برای افراد دارای سهام عدالت تحت پوشش خود که جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر را شامل می شود، ورود جدی داشته باشند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان افزود: مجموعه امور مالیاتی، اقتصاد دارایی، بانک ها و کارگزاری های فعال در استان و سایر دستگاه های اجرایی که جامعه هدف گسترده دارند، می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150هزار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد سمنان سهام عدالت دارند

150هزار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد سمنان سهام عدالت دارند