مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 18:002020-12-29سياسي

نمایشگاه بین المللی «خاتم سلیمانی» برگزاری می شود


رییس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به احساس دِین عکاسان ایران نسبت به شهدای مقاومت گفت: نمایشگاه عکس «خاتم سلیمانی» در 17کلان شهر کشور از جمله قم و 5 کشور دنیا برگزار می شود.

- قم- رییس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به احساس دِین عکاسان ایران نسبت به شهدای مقاومت گفت: نمایشگاه عکس خاتم سلیمانی در 17کلان شهر کشور از جمله قم و 5 کشور دنیا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر حسامی نژاد ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز ایران شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار داشت: پس از حادثه تلخ و ناجوانمردانه ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و تشییع باشکوه و حماسی مردم ایران اسلامی، عکاسان ایرانی بر خود لازم دانستند به نوعی عرض ارادت خودشان را به شهدای مقاومت نشان دهند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکسی از تشییع شهدای مقاومت از همان ایام شهادت در دستور کار انجمن عکس بسیج هنرمندان قرار گرفت و تلاش کردیم این نمایشگاه آن گونه که در شأن این شهدای عزیز است برگزار شود و با فراخوانی، نسبت به جمع آوری عکس های عکاسان از تمام شهرهایی که مراسم تشییع در آن برگزار شده بود اقدام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی «خاتم سلیمانی» برگزاری می شود

نمایشگاه بین المللی «خاتم سلیمانی» برگزاری می شود