مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 05:202020-12-30سياسي

تعیین تکلیف منازل سازمانی در هرمزگان با حضور دادستان بندرعباس


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: پرونده ساماندهی و تعیین تکلیف منازل سازمانی با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار استانداری قرار دارد و ساکنان این منازل باید طبق مقررات از آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در چهارمین جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم برای تعیین تکلیف منازل سازمانی که با حضور مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد،  اظهار داشت: نباید افرادی که در این منازل سکونت یافته آن را ملک شخصی خود بدانند بلکه در زمان مقرر تخلیه تا به دیگر افرادی که در نوبت ایستاده و نیازمبرم دارند، طبق مقررات خاص خود تحویل شود.

شیبانی با اشاره برخی افراد که به طور غیرقانونی از خانه های سازمانی استفاده می کنند، تاکید کرد: منازل سازمانی فقط باید در اختیار کارمندان قرار گیرد .

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: افرادی که در منازل سازمانی سکونت دارند ضمن عقد قرارداد و پرداخت اجاره بها باید نسبت به حفظ و نگهداری از آن متعهد باشند.

شیبانی افزود: متولی ساماندهی خانه های سازمانی در شهرستان ها نیز فرمانداری هر شهرستان است و فرمانداران باید هر 20 روز یک بار اقدامات خود را در گزارشی به این کمیته ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف منازل سازمانی در هرمزگان با حضور دادستان بندرعباس

تعیین تکلیف منازل سازمانی در هرمزگان با حضور دادستان بندرعباس