مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 05:352020-12-30اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی پروژه تکمیلی کنارگذر شمالی بجنورد


مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی از پیشرفت 95 درصدی پروژه عملیات تکمیلی بزرگراه شیروان-بجنورد و کنارگذر شمالی بجنورد از سوی این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت مسکن و عمران قدس رضوی محمد دلبری در تشریح اقدام های صورت گرفته اظهار کرد: شرکت مسکن و عمران قدس رضوی هم اکنون مشغول ساخت 20 کیلومتر از پروژه کنارگذر شمالی بجنورد و عملیات تکمیلی آن است که شامل عملیات زیرسازی و روسازی آسفالت به انضمام تکمیل تقاطع باباامان - بجنورد می شود.

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای این پروژه که سال 95 آغاز شد، تا پایان سال جاری نیز تمدیدشده است.

درواقع، با توجه به میزان تخصیص بودجه به پروژه از سوی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور به عنوان کارفرما، عملیات اجرایی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی این پروژه را گامی در راستای تحقق جهش تولید دانست و تصریح کرد: پروژه مذکور به دلیل موقعیت راهبردی و عبور زائران بارگاه منور رضوی، علاوه بر ایجاد اشتغال در دوران اجرا، اشتغال بسیار زیادی را پس از بهره برداری ایجاد خواهد کرد.

دلبری تعداد اشتغال مستقیم صورت گرفته در پروژه را ماهانه حدود 120 نفر و غیرمستقیم را نزدیک به 500 نفر دانست و گفت: پیشرفت 95 درصدی پروژه عملیات تکمیلی بزرگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی پروژه تکمیلی کنارگذر شمالی بجنورد

پیشرفت 95 درصدی پروژه تکمیلی کنارگذر شمالی بجنورد