مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:452020-12-30سياسي

ساخت و سازهای استان تهران به صورت آنلاین رصد می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از رصد آنلاین ساخت و سازها در استان خبر داد و گفت: این امکان با استفاده از فناوری های جدید و عکس های ماهواره ای هر 2 روز یکبار انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح چهارشنبه در نشست فرمانداران استان تهران با مدیران کل برخی دستگاه های اجرایی استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد از رصد آنلاین ساخت و سازها در شهرستان های استان تهران خبر داد و اظهار داشت: سازمان نقشه برداری کشوری با امضای تفاهم نامه ای توانسته است با استفاده از امکانات ماهواره ای و فناوری های جدید این اقدام را انجام دهد.

چراغعلی با تاکید بر توجه فرمانداران به بودجه 1400 شهرداران افزود: سرانه تقریبی لحاظ شده در بودجه 1400 برای هر شهروند در استان تهران به میزان 2 میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه موارد عمرانی شهرستان های استان تهران به طور دقیق پیگیری می شود گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طرح های خوبی به طور متمرکز در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید طی این ایام در آماده باش عمرانی خواهیم بود تا مطالبات مردم محقق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان داشت: به زودی با استفاده از عکس های ماهواره ای هر 2 روز یک بار اتفاقات شهرستان ها رصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای استان تهران به صورت آنلاین رصد می شود

ساخت و سازهای استان تهران به صورت آنلاین رصد می شود