مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:102020-12-30اقتصادي

تخصیص ماهیانه 30 تن آرد مازاد بر سهمیه به شهرستان آوج


فرماندار آوج از تخصیص ماهیانه 30 تن آرد مازاد بر سهمیه به شهرستان آوج خبر داد و گفت: نظارت بر نانوایی های این شهرستان افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین نصرت اله علیرضایی در جلسه شورای آرد و نان شهرستان که با حضور معاون اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران ادارات و رییس اتحادیه اصناف شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نان؛ یک کالای استراتژیک و از اقلامی است که در سفره همه مردم از همه اقشار و طبقات وجود دارد و دولت با پرداخت یارانه، در پی تأمین و تضمین این کالای حیاتی است و وظیفه مسئولان و مدیران این است که با مدیریت و نظارت دقیق، دسترسی مردم را به این محصول، تسهیل و از نظر توزیع کمی و کیفی آن را کنترل کنند.

وی افزود: در حال حاضر آرد نانوایی ها از یک کیفیت خوبی برخوردار است و دستگاه های مسئول وظیفه دارند با تشدید نظارت ها، رضایت شهروندان را افزایش داده، از قاچاق آن پیشگیری و با متخلفین برخورد کنند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: هم اکنون 62 واحد نانوایی در سطح شهرستان آوج فعال هستند و ماهیانه 345 تن آرد وارد شهرستان می شود که 30 تن آن مازاد بر سهمیه شهرستان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص ماهیانه 30 تن آرد مازاد بر سهمیه به شهرستان آوج

تخصیص ماهیانه 30 تن آرد مازاد بر سهمیه به شهرستان آوج