مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 08:152020-12-30سياسي

بازگشایی 75 کیلومتر از محورهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان تفتان


سرپرست اکیپ راهداری تفتان سیستان وبلوچستان گفت: 75 کیلومتر از محورهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان تفتان در سال جاری به همت راهداران این اکیپ بازگشایی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اکیپ راهداری تفتان سیستان وبلوچستان گفت: 75 کیلومتر از محورهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان تفتان در سال جاری به همت راهداران این اکیپ بازگشایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عطا الله براهویی 10 دیماه اظهارکرد: با بازگشایی این محورها تردد روان برای حدود 345 خانوار روستایی شهرستان تفتان فراهم گردید.

وی افزود: بازگشایی های این مدت در روستاهای حاشیه تفتان، منطقه اناری، تختون، چاهوک، رودگلی، نعمت آباد، حاجی محمد، چاه زیلان- کریم آباد، پوسه - کم سه گری،کوته - ملک آباد، غریب آباد - طویل آباد، سه یکی - لیس آباد، تختدون – اناری و همچنین منطقه نراپ توسط ماشین آلات سنگین راهداری اکیپ انجام شده و همچنان نیز تداوم دارد.

سرپرست اکیپ راهداری تفتان بر حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل تاکید کرد و گفت: حفظ ایمنی و تردد روان مردم مهمترین رسالت این اکیپ در منطقه است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در راستای التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 75 کیلومتر از محورهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان تفتان

بازگشایی 75 کیلومتر از محورهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان تفتان