انتقاد از خدمات مراکز درمانی را با 190 اطلاع دهیدمدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان می توانند انتقاد یا شکایت خود را با سامانه 190 مطرح کنند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین حیدری در نشست خبری امروز گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم باعث می شود تا کادر درمان هم کمی آسوده باشند. وی به سامانه 190 اشاره کرد و افزود: در صورتی که مردم شکایت و یا انتقادی در حوزه بهداشت و درمان، اورژانس و دارو و همچنین تعرفه خدمات درمانی دارند می توانند با شماره 190 تماس و پیشنهادات خود را مطرح کنند. مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت تاکید کرد: در اسرع وقت انتقادات و شکایات بررسی و پیگیری خواهد شد. حیدری گفت: سامانه های 1490، 1590 و 1690 به دلایلی از مدار ارتباطی خارج شده اند و هموطنان با شماره 190 تماس بگیرند. ادامه دارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |