مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 08:402020-12-30سياسي

آمادگی13 گروه علمی برای فعالیت پژوهشی تحول بنیادین در گیلان


مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: 13 گروه علمی دانشگاهی جهت فعالیت در عرصه پژوهشی آموزش و پرورش اعلام آمادگی کردند.

- ایسنا/گیلان مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: 13 گروه علمی دانشگاهی جهت فعالیت در عرصه پژوهشی آموزش و پرورش اعلام آمادگی کردند.

مرتضی مطهری فرد مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در دیدار با جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط ستاد امر به معروف و همکاری دانشگاه های استان، برنامه های کاربردی در حوزه های پژوهشی آموزش و پرورش آماده شده است.

وی با اشاره به اجرا و پایبندی بر سند تحول آموزش و پرورش به عنوان یک مطالبه عمومی گفت: با اعلام آمادگی 13 گروه علمی دانشگاهی، پژوهش های لازم در حوزه تحول بنیادین بر اساس داشته های ایرانی اسلامی صورت خواهد گرفت.

مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با برشمردن اهمیت مبارزه با قالب های ترویج تربیت غربی همانند سند 2030 عنوان کرد: حساسیت خانواده ها، گروه های مطالبه گر تخصصی و نخبگان، تاثیر بسزایی در بهینه سازی مقوله های اجرایی، ساختاری و فرابخشی سند تحول دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی13 گروه علمی برای فعالیت پژوهشی تحول بنیادین در گیلان

آمادگی13 گروه علمی برای فعالیت پژوهشی تحول بنیادین در گیلان