مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:052020-12-30اقتصادي

لزوم پرداخت کامل تسهیلات کرونا توسط بانک ها


معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: پرداخت کامل تسهیلات ناشی از بیماری کرونا توسط بانک های استان انجام شود، واحد های آسیب دیده از این بیماری نیز نسبت به ثبت نام و اخذ تسهیلات اقدام کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار، در جلسه بررسی وضعیت جذب و پرداخت تسهیلات ناشی از کرونا بر لزوم پرداخت کامل تسهیلات ناشی از بیماری کرونا توسط بانک های استان تاکید کرد و گفت: واحد های آسیب دیده از این بیماری نسبت به ثبت نام و اخذ تسهیلات اقدام کنند.

  وی تصریح کرد : استان قزوین در جذب و هدایت تسهیلات به سمت هدف نهایی عملکرد خوبی داشته است.

معاون استاندار افزود : دستگاه های میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و همچنین ارشاد اسلامی نسبت به جذب مابقی تسهیلات و معرفی افراد مستحق این تسهیلات اقدام کنند .

به گفته قبادی ، بانک های ملی ، ملت  و تجارت آمادگی کامل برای تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات در این زمینه را دارند وی ادامه داد : حداقل وظیفه مسئولان در مقابل واحدهای آسیب دیده از این بیماری منحوس ، حمایت های مالی و پرداخت بموقع تسهیلات است .

  معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد : فرصت جدیدی برای معرفی بخش های گردشگری ، ورزشی و فرهنگی ایجاد شده و دستگاه های متولی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرداخت کامل تسهیلات کرونا توسط بانک ها

لزوم پرداخت کامل تسهیلات کرونا توسط بانک ها