مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:502020-12-30سياسي

انتقاد یک مرجع تقلید از بانک ها


آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید با بیان اینکه رباخواری، نزول و درصد بالای وام های بانکی کمر مردم را شکسته، تاکید کرد که گرفتن جریمه دیرکرد بانک ها باید رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید با انتقاد از بالابودن سودهای بانکی و آنچه که آن را "رباخواری و نزول" نامید، گفت: این سودها کمر مردم را شکسته و از رییس قوه قضاییه می خواهیم برای رفع این مشکل ورود پیدا کند.

این مرجع در دیدار رییس کل دادگستری و دادستان استان با وی، گفت که در دوره ریاست حجت اسلام و المسلمین رییسی، موضوع مهریه بهتر شده است.

علوی گرگانی افزود: موضوع رباخواری و نزول در کشور و درصدهای بالای وام ها کمر مردم را شکسته است مردم به ما نامه هایی می زنند و درخواست کمک دارند.

وی بیان کرد: گرفتن جریمه دیرکرد بانک ها باید رفع شود چون سبب مشکل های زیادی برای مردم شده است برخی از مردم در پرداخت دیرکرد وام با مشکل هایی مواجه هستند که باید به آنها فرصت داده شود.

این مرجع تقلید عنوان کرد: از رییس قوه قضاییه که با حضور خود در مسند ریاست قوه قضاییه خدمات خوبی ارائه داده است تشکر می کنم و آرزوی من توفیق ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک مرجع تقلید از بانک ها

انتقاد یک مرجع تقلید از بانک ها