مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:352020-12-30بين الملل

آشفتگی در میان نظامیان صهیونیست/«افسران از ارتش فرار می کنند»


یک سایت عبری زبان با انتشار گزارشی به وجود آشفتگی و ضعف در ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از عربی 21، سایت عبری زبان میدا با اذعان به وجود آشفتگی در ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: گابی اشکنازی رییس اسبق ستاد مشترک ارتش در سال های 2007 تا 2011 سیاست تثبیت استقرار ارتش را پیاده کرد.

به نوشته این سایت، ارتش رژیم صهیونیستی در دوره اشکنازی طوری آموزش دیده بود که بتواند با گروه های مسلح کوچک مانند حماس در غزه و حزب الله در لبنان رو به رو شود.

حجم تسلیحات پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در حد رویارویی با گروه های مسلح کوچک است اما با گذشت زمان و افزایش توان نظامی حماس و حزب الله و در اختیار داشتن صدها هزار موشک و نیروهای کوماندو از سوی این گروه ها، ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی مواجهه با آنها را نداشت.

سایت میدا اذعان کرد: نتیجه سیاست های اتخاذ شده در قبال ارتش اسراییل این است که امروزه ارتش ما نمی تواند با تهدیدات موجود در اطرافمان در کنار رخدادهای طبیعی مانند زلزله رو به رو شود.

به نوشته این گزارش، سیاست های گادی آیزنکوت رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سالهای 2015 تا 2019 نیز باعث شد ارتش این رژیم دهها سال به عقب برگردد و نوعی شکاف گسترده میان بخش های لوجستیکی و جنگی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی در میان نظامیان صهیونیست/«افسران از ارتش فرار می کنند»

آشفتگی در میان نظامیان صهیونیست/«افسران از ارتش فرار می کنند»