مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:202020-12-30سياسي

مالکی خواستار افزایش بودجه دفاعی شد


بی شک دولت آینده در مقابل مجلس حرف برای گفتن خواهد داشت و قوه مقننه را به چالش خواهد کشید که این چه لایحه بودجه ای است که تصویب کرده اید! لذا بهتر بود این تغییرات را خود دولت انجام می داد نه اینکه توپ را در زمین مجلس بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فدا حسین مالکی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری آیین نامه ای در مورد کلیات بودجه سال 1400 و وضعیت آن در کمیسیون تلفیق گفت: ماهیت این بودجه سیاسی است، باید گفت با اعمال تغییرات توسط نمایندگان نیز دولت حاضر به قبول این تغییرات نبود، در حالی که همه اذعان دارند که این بودجه نیازمند بالای 80 درصد تغییرات است، لذا بهتر بود این تغییرات را خود دولت انجام می داد نه اینکه توپ را در زمین مجلس بیندازد که چنین به نظر بیاید مجلس به نوعی مدیریت می شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: این دولت 6 ماه دیگر بر سر کار است و سپس دولت جدید روی کار خواهد آمد که مستقر شدن آن 8 ماه به طول می انجامد.

این زمان یکساله تا ثبات دولت بعدی، کشور را با چالش های مختلفی مواجه می کند که بی شک دولت آینده در مقابل مجلس حرف برای گفتن خواهد داشت و قوه مقننه را به چالش خواهد کشید که این چه لایحه بودجه ای است که تصویب کرده اید! وی بار اشاره به ردیف دفاعی در لایحه بودجه 1400 گفت: با بررسی بودجه دفاعی کشور می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی خواستار افزایش بودجه دفاعی شد

مالکی خواستار افزایش بودجه دفاعی شد