مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:502020-12-30سياسي

خاطره سردار رمضان شریف از حاج قاسم سلیمانی


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:رمز موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی اتکاء به خداوند بود، بنابراین باید ایشان را شاگرد مکتب امام حسین (ع) بدانیم زیرا از ویژگی های مکتب امام حسین (ع) برخوردار بود.

- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:رمز موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی اتکاء به خداوند بود، بنابراین باید ایشان را شاگرد مکتب امام حسین (ع) بدانیم زیرا از ویژگی های مکتب امام حسین (ع) برخوردار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، سردار رمضان شریف که صبح امروز در برنامه سلام سردار رادیو مقاومت سخن می گفت، اظهار کرد:یکی از دلایل محبوبیت سردار قاسم سلیمانی را که در جریان تشییع میلیونی پیکر ایشان هم شاهد بودیم،عمق پیوند و رابطه معنادار ایشان با مردم و ولایت و رفتار، منش، شجاعت و تلاش های شبانه روزی و 40 ساله ایشان بود که مردم آن را به چشم خود دیدند.

وی در عین حال گفت: رسانه های بیگانه بیشترین تخریب را علیه ایشان روا می داشتند و تلاش می کردند زحمات سردار سلیمانی را در ایجاد امنیت پایدار وارونه جلوه دهند و مدعی می شدند که حاج قاسم سلیمانی سرمایه کشور را به گروه های مقاومت داده است که این نوع اظهارات و ادعاها بسیار بچه گانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره سردار رمضان شریف از حاج قاسم سلیمانی

خاطره سردار رمضان شریف از حاج قاسم سلیمانی