مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:052020-12-30سياسي

بومی سازی تجهیزات ماموریتی گام جدی برای تحقق راهبرد کلان خودکفایی کشور


معاون هماهنگ کننده ناجا در نشست با معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بومی سازی تجهیزات ماموریتی را گامی جدی در جهت تحقق راهبرد کلان خود کفایی کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمدعلی نوری نژاد در دیدار با سردار رضا مظفری نیا - معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح- که به منظور تامین تجهیزات و نیازمندی های ماموریتی نیروی انتظامی به ویژه شناورهای دریایی ، بالگرد و .

در ستاد ناجا برگزار شد - با اشاره به پشتیبانی تجهیزاتی وزارت دفاع از نیروی انتظامی اظهارکرد: همکاری ها و تعاملات نزدیکی بر روابط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حاکم است.

توانمندی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تولید ، بازسازی و ارتقای کیفی تجهیزات و امکانات دفاعی ـ انتظامی، کمک شایانی به اجرای ماموریت های پلیس می کند.

وی افزود: همکاری های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در تولید و تامین تجهیزات، امکانات و نیازهای ماموریتی از تجارب موفقی است که به خود کفایی نیروهای مسلح منتج شده است.

وی تاکید کرد: امروز صنایع هوایی، دریایی، الکترونیک، اپتیکی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیباتی نیروهای مسلح که متکی بر دانش و تجربه جوانان و متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی تجهیزات ماموریتی گام جدی برای تحقق راهبرد کلان خودکفایی کشور

بومی سازی تجهیزات ماموریتی گام جدی برای تحقق راهبرد کلان خودکفایی کشور