مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:102020-12-30اقتصادي

آخرین وضعیت پروژه های سدسازی در استان بوشهر


اکنون سد باغان بیش از 45 درصد پیشرفت دارد و با افتخار اعلام می‏ کنیم بوشهر یکی از استان‎هایی است که توانسته در این شرایط سخت از منابع فاینانس اعتبار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های سدسازی در استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: سدهای باغان و دشت پلنگ هیچ جایی در بودجه نداشت و سال 92 مقرر شد عملیات اجرایی این دو پروژه آغاز شود و تا سال 97 که اعتبار 84 میلیارد تومانی سهم 15 درصد کارفرما تامین شد پیش از آن حتی یکهزار تومان نیز برای آن تامین نشده بود.

استاندار بوشهر گفت: اکنون سد باغان بیش از 45 درصد پیشرفت دارد و با افتخار اعلام می‏ کنیم بوشهر یکی از استان‎هایی است که توانسته در این شرایط سخت از منابع فاینانس اعتبار بگیرد.

وی بیان داشت: سد دشت پلنگ نیز اعتبار آن 324 میلیارد یوآن بود که 15 درصد سهم کارفرما تامین اعتبار شد تا روند اجرا، کار سرعت بخشی شود.

گراوند افزود: سدهای باغان و دشت پلنگ مجموع اعتبار آنها در مجموع 700 میلیارد یوآن است که در این راستا از تلاش‎‏های نماینده سابق شهرستان‏ های دشتی و تنگستان برای تخصیص نقدینگی مورد نیاز آنها قدردانی می‏ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه های سدسازی در استان بوشهر

آخرین وضعیت پروژه های سدسازی در استان بوشهر