مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:502020-12-30بين الملل

واکاوی نقش حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت به روایت ابواحمد القصیر


ابو احمد القصیر،استاد دانشگاه (لبنان) گفت:هدف رژیم سعودی از حمایت داعش این بود که رژیمی در عراق برسرکار بیاورد که سیاست های رژیم سعودی را تایید کند.

- ابو احمد القصیر،استاد دانشگاه (لبنان) گفت:هدف رژیم سعودی از حمایت داعش این بود که رژیمی در عراق برسرکار بیاورد که سیاست های رژیم سعودی را تایید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت،ابو احمد القصیر، استاد دانشگاه (لبنان) که امروز در برنامه سلام سردار رادیو مقاومت سخن می گفت، اظهار کرد: هدف دیگر رژیم سعودی از این کار تحت فشار قرار دادن ایران بود و رژیم صهیونیستی نیز می خواست رژیمی در عراق بر سر کار بیاید که همیشه با ایران در جنگ باشد و مخالف آن.

وی یادآور شد: وقتی بر اثر شدت درگیری ها در عراق، آمریکا فهمید که باید از این کشور خارج شود، از باقی مانده های حزب بعث صدام و تکفیری ها داعش را ایجاد کرد تا ضمن محاصره عراق این کشور را به چند بخش تقسیم کند و بازگشت خود را به عراق را تامین کند.

در این صورت می توانست ثروت ها و منابع طبیعی عراق را غارت کند و ایران را نیز تحت فشار قرار دهد.

القسیر ادامه داد: آمریکا، رژیم سعودی و سایر رژیم های عربی موجود در منطقه در آغاز کار از داعش حمایت کردند و هر یک از این رژیم ها اهداف خاص خود را دنبال می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی نقش حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت به روایت ابواحمد القصیر

واکاوی نقش حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت به روایت ابواحمد القصیر