مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 15:102020-12-30اجتماعي

بیش از 90 درصد کودکان کار و خیابانی از اتباع بیگانه هستند


طی سال گذشته تاکنون بیش از 1000 کودک را از سطح چهارراه ها و خیابانها جمع آوری و ساماندهی کرده ایم که بیش از 90 درصد آنها از فرزندان اتباع بیگانه و غالبا غیرمجاز هستند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: طی سال گذشته تاکنون بیش از 1000 کودک را از سطح چهارراه ها و خیابانها جمع آوری و ساماندهی کرده ایم که بیش از 90 درصد آنها از فرزندان اتباع بیگانه و غالبا غیرمجاز هستند.

عباس صادق زاده امروز در نشست ساماندهی اطفال و کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: تاکنون دستگاه های مختلف از جمله بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری و .

هزینه های بسیاری را در این راستا متحمل شده اند اما به دلیل گسستی که در پروسه جمع آوری، تفکیک و ساماندهی بین تصمیمات و اقدامات ما وجود دارد باعث شده تلاش ها اثربخش نباشد.

وی افزود : تعدادی از کودکانی که در ماه های اخیر جمع آوری شده اند هم اکنون هم در مراکز ما حضوردارند و آموزش می بینند و از خدمات مختلفی استفاده می کنند و تعداد زیادی از آنها نیز پس از انجام کارهای تخصصی و آموزش های لازم از مراکز ترخیص شده اند و مبلغی حدود 4 میلیون تومان در طول سال به خانواده های آنها پرداخت شده تا آنها کودکان خود را استثمار نکنند در حالی که باز برمی گردیم و می بینیم همان کودکان دوباره سر خیابان هستند صادق زاده با اشاره به اینکه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد کودکان کار و خیابانی از اتباع بیگانه هستند

بیش از 90 درصد کودکان کار و خیابانی از اتباع بیگانه هستند