مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 15:252020-12-30اقتصادي

تثبیت بیش از 3 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی در آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای قانون جامع حدنگار در استان، تاکنون نزدیک به سه میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی جانمایی و تثبیت شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای قانون جامع حدنگار در استان، تاکنون نزدیک به سه میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی جانمایی و تثبیت شده است.

موسی خلیل الهی در خصوص موضوع پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و دولتی، اظهار کرد: برای حفظ حقوق عمومی و بیت المال همه مکلف هستند و در این رابطه اجازه نمی دهیم افرادی به اراضی ملی و دولتی تعرض کرده و آن را چپاول کنند.

وی افزود: تنها راه پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و دولتی اجرای دقیق و کامل قانون جامع حدنگار بوده و در این خصوص همه دستگاه های مرتبط مکلف به اجرای این قانون هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با تمام توان از اجرای این قانون حمایت می کند، اضافه کرد: از مجموع اراضی ملی و دولتی جانمایی و تثبیت شده، دو میلیون و 522هزار و 405 هکتار از اراضی ملی و دولتی توسط سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری جانمایی و تثبیت شده است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، خلیل الهی خاطرنشان کرد: از مجموع کل آمار، یک میلیون و 745 هزار و 309 هکتار از اراضی ملی و دولتی طی سال جاری تا 15 آذر ماه جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت بیش از 3 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی در آذربایجان شرقی

تثبیت بیش از 3 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی در آذربایجان شرقی