مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 16:102020-12-30اجتماعي

توچال پنجشنبه و جمعه تعطیل است


مدیر روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال اعلام کرد: براساس هشدار سازمان هواشناسی، پیست اسکی و تله کابین در روز پنجشنبه و تمامی مجموعه در روز جمعه تعطیل خواهد بود.

مهدی آقا موسی تهرانی در گفت وگو با ایرنا افزود: تمامی بلیت های پیست اسکی روز پنجشنبه (11 دی) تمدید خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات توچال این تعطیلی به منظور تامین جان شهروندان صورت گرفت و روز جمعه (12 دی) تمامی مجموعه شامل پارکینگ، جاده سلامتی، تله کابین، پیست اسکی، هتل، رستوران ها و .

تعطیل خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این تعطیلی در حالی اعلام شد که روز جمعه، پنجم دی ماه تعدادی از صعود کنندگان در ارتفاعات شمیرانات گرفتار بهمن شدند و دوازده کوهنورد جان خود را از دست دادند؛ اجساد مذکور در ارتفاعات توچال، کلکچال، آهار و دارآباد طی سه روز عملیات جستجو توسط عوامل هلال احمر و امدادی کشف شد.

علاوه بر گرفتاری کوهنوردان در بهمن، 100 نفر دیگر در ایستگاه هفت توچال به دلیل وزش باد شدید و خاموش کردن تله کابین از سوی متصدیان مدتی در ارتفاعات گرفتار شدند؛ البته پس از کاهش شدت باد، تمام آنها با تله کابین به پایین کوه منتقل شدند و این حادثه مصدومی برجا نگذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توچال پنجشنبه و جمعه تعطیل است

توچال پنجشنبه و جمعه تعطیل است