مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 16:352020-12-30سياسي

کاراکتر واقعی «افشین» در سریال خانه امن


شهید حسینی به واسطه شغل و خدمتش به وطن، همیشه در ماموریت های پُرخطر شرکت داشت که در آخرین ماموریتش در خارج از کشور به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از مهر ، سریال خانه امن با موضوع تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات برای مبارزه با اقدامات تروریستی دشمنان در ایران و برقراری امنیت در کشور اخیراً از شبکه اول سیما پخش شد و مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت.

یکی از شخصیت های اصلی این سریال افشین با بازی امین زندگانی بود که در پایان سریال برای مأموریت نفوذ به موساد به سرزمین های اشغالی اعزام می شود.

کاراکتر افشین براساس شخصیت واقعی شهید سید علی حسینی از شهدای وزارت اطلاعات طراحی شده است.

این شهید طی مأموریتی پیچیده به تل آویو رفته و به سرویس امنیتی صهیونیست ها نفوذ می کند، اما بعد از مدتی شناسایی شده و توسط عوامل موساد به شهادت رسیده و سر از بدنش جدا می شود.

پیکر این شهید، مدتها بعد طی یک عملیات مبادله به کشور بازگردانده شده و با مظلومیت و در سکوت خبری در تهران به خاک سپرده می شود.

نشریه نوید شاهد سال گذشته مصاحبه ای با همسر شهید حسینی انجام داده، که در ادامه می خوانید: شهید سید علی حسینی سرباز گمنام امام زمان (عج)، فرزند شهید سید ابوالقاسم حسینی شهید دوران جنگ تحمیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراکتر واقعی «افشین» در سریال خانه امن

کاراکتر واقعی «افشین» در سریال خانه امن