مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 04:552020-12-31سياسي

تحریم کشور ما را قوی تر کرد/ محققان نقش تعیین کننده ای در «انتقام سخت» دارند


محقق ایرانی حوزه سلول بنیادی با بیان اینکه پیشرفت در حوزه های علمی توسط جوانان و دانشمندان ما پاسخ سخت و شکننده به دشمن است، گفت: تحریم ها، کشور ما را قویتر کرده است.

- دکتر مسعود سلیمانی استاد بازداشت شده توسط امریکا در سال 97 در آستانه سالگرد سردار سلیمانی به خبرنگار مهر گفت: یکی از عواملی که باعث می شود دشمن به واسطه بهانه های واهی، ددمنشانه و ناجوانمردانه به کشور ما آسیب بزند این است که آنها نمی توانند ببیند کشور ما در شاخه های مختلف پیشرفت کرده یا در حال پیشرفت است.

وی افزود: آنها به هیچ عنوان دوست ندارند کشور جمهوری اسلامی ایران پا بگیرد یا حرفی برای گفتن داشته باشد از این رو تلاش می کنند به پیشرفت ما در جنبه های علمی، سیاسی و نظامی و .

ضربه بزنند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: به همین دلایل می بینیم که به بهانه های واهی و ددمنشانه خیلی از فرماندهان نظامی و دانشمندان ایرانی را به صورت ناجوانمردانه و حق به جانب ترور می کنند و در عین حال هیچگونه محکومیت بین المللی در برابر ترور سردار سلیمانی و شهید فخری زاده صورت نمی گیرد این در حالی است که اگر خون از دماغ کسی در جای دیگر بیاید همه به عنوان حقوق بشر سروصدا راه می اندازند.

به گفته محقق حوزه سلول بنیادی، در واقع این نشان می دهد که بغض و کینه دشمن به مردم ایران تمام شدنی نیست و فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم کشور ما را قوی تر کرد/ محققان نقش تعیین کننده ای در «انتقام سخت» دارند

تحریم کشور ما را قوی تر کرد/ محققان نقش تعیین کننده ای در «انتقام سخت» دارند