مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 05:302020-12-31اقتصادي

جانمایی و تثبیت بیش از 3 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای قانون جامع حدنگار در استان تاکنون نزدیک به سه میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی جانمایی و تثبیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی در خصوص موضوع پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و دولتی اظهار داشت: برای حفظ حقوق عمومی و بیت المال همه مکلف هستند و در این رابطه اجازه نمی دهیم افرادی به اراضی ملی و دولتی تعرض کرده و آن را چپاول کنند.

وی افزود: تنها راه پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و دولتی اجرای دقیق و کامل قانون جامع حدنگار بوده و در این خصوص همه دستگاه های مرتبط مکلف به اجرای این قانون هستند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگاه قضایی با تمام توان از اجرای این قانون حمایت می کند، اضافه کرد: در راستای اجرای قانون جامع حدنگار در استان تاکنون 3 میلیون و 441 هزار و 211 هکتار از اراضی ملی و دولتی جانمایی و تثبیت شده است.

وی ادامه داد: از این میزان 2 میلیون و 522 هزار و 405 هکتار از اراضی ملی و دولتی توسط سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری جانمایی و تثبیت شده است.

خلیل الهی خاطرنشان کرد: از مجموع کل آمار، یک میلیون و 745 هزار و 309 هکتار از اراضی ملی و دولتی طی سال جاری تا 15 آذر ماه جانمایی و تثبیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی و تثبیت بیش از 3 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی

جانمایی و تثبیت بیش از 3 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی