مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 08:202020-12-31سياسي

شرایط سخت کنونی باعث توقف جهادگران زنجان نشده است


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، گفت: علی رغم شرایطی که امروز به خاطر کرونا با آن مواجه هستیم، جهادگران جهاددانشگاهی زنجان با همه توان به جلو گام برداشته و از حرکت باز نایستاده اند.

- مهدی باصولی شامگاه دیروز (10 دی ماه) در جمع مدیران جهاددانشگاهی واحد استان زنجان با اشاره به بازدید خود از بخش های مختلف واحد زنجان، اقدامات انجام شده را خوب و در مسیر توسعه دانست و افزود: در استان زنجان شاهد بهره گیری از توان جوانان هستیم که این امر خود در سرعت اجرای امور بسیار تاثیرگذار بوده و باید این موارد را به عنوان مزیت بدانیم، هر چند بهره گیری از تجربه افراد باتجربه نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: معتقدیم با توجه به ظرفیت های بی نظیر در استان زنجان، فضای مناسبی برای کار وجود داشته و در سال های اخیر نیز اقدامات مناسبی انجام شده است.

به طور مثال در حوزه خدمات تخصصی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و روند آن مناسب است اما توصیه اکید شده است که از ابتدا به موضوع تجاری سازی نیز توجه ویژه شود.

این مسئول ادامه داد: صرف ایجاد محصول بدون در نظر گرفتن جنبه های تجاری سازی ممکن است امور را با بن بست مواجه کند و اگر پژوهشگران فقط مشغول تولید محصول شوند و به موضوع بازار توجه نشود، حتماً محصولات در گوشه انبار باقی خواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سخت کنونی باعث توقف جهادگران زنجان نشده است

شرایط سخت کنونی باعث توقف جهادگران زنجان نشده است