مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:502020-12-31سياسي

پخش ویژه برنامه «سردار کرّار» از تلویزیون


ویژه برنامه «سردار کرّار» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از امشب بعد از گفت و گوی ویژه خبری، از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

- ویژه برنامه سردار کرّار به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از امشب بعد از گفت و گوی ویژه خبری، از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ سردار کرّار از امشب (11 دی ماه) قرار است میزبان کارشناسانی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، جامعه شناسی، هنری، ادبی و .

باشد و در سه مفهوم کلی سردار و جامعه، سردار و شهادت و میراث سردار در گفتگو با هم رزمان، گروه های جهادی، مسئولین و .

طی سه شب روانه آنتن شود.

این برنامه در شب اول با در نظر گرفتن ابعاد جامعه شناختی شخصیت سردار سلیمانی و خدمت رسانی ایشان در بحث سیل خوزستان و مبارزه با اشرار در کرمان میزبان سید جواد میری جامعه شناس، حمیدرضا برقعی شاعر آیینی و مکی یاذع از سرداران سپاه که میزبان سردار سلیمانی در سیل خوزستان بوده ، خواهد بود.

همچنین جمعه 12 دی ماه نیز سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا، سردار اسدبیگی از همرزمان سردار سلیمانی، احمد بابایی شاعر و حاج نریمانی مداح اهل بیت (ع) در برنامه حاضر شده و پیرامون فعالیت های سردار در محور مقاومت و تاثیرگذاری ایشان در صلح منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ویژه برنامه «سردار کرّار» از تلویزیون

پخش ویژه برنامه «سردار کرّار» از تلویزیون