مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:252020-12-31سياسي

سردار سلیمانی مانع نشستن غبار تهدید و انفجار بر شانه های مردم ایران شد


فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: سردار سلیمانی با رشادت و تدابیر خود در مناطق اشغال شده توسط داعشی ها، اجازه نداد بوی باروت و غبار تهدید و انفجار روی شانه های مردم ایران بنشیند.

- لامردـ فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: سردار سلیمانی با رشادت و تدابیر خود در مناطق اشغال شده توسط داعشی ها، اجازه نداد بوی باروت و غبار تهدید و انفجار روی شانه های مردم ایران بنشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رحیم نوعی اقدم ظهر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در لامرد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت سوم جهان شکل گرفت و این قدرت و ایستادگی با پیروی از ولایت فقیه حاصل شد.

وی بیا کرد: آمریکا به دنبال این است که جمهوری اسلامی ایران نباشد و دلیل آن هم تلاش آمریکا برای پیاده سازی استراتژی خود در منطقه است و همین امر است که سبب شده هرگز مذاکره ایران و آمریکا به نتیجه نرسد زیرا آنها از اساس با وجود ایران مخالف هستند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه آمریکا قدرت خود را از دست داده، عنوان کرد: در عوض حزب الله امروز به یک واقعیت تبدیل شده و هیچ احدی نمی تواند در دنیا حزب الله را به حساب نیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی مانع نشستن غبار تهدید و انفجار بر شانه های مردم ایران شد

سردار سلیمانی مانع نشستن غبار تهدید و انفجار بر شانه های مردم ایران شد