مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:002020-12-31ورزشي

مس - راگا؛ مدافع عنوان قهرمانی، نوار پیروزی های راگا را قطع می کند؟


مس سونگون می تواند با شکست تیم راگا، علاوه بر هم امتیازی با این تیم تازه لیگ برتری شده، نوار پیروزی های شاگردان کشاورز را نیز قطع کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مس سونگون می تواند با شکست تیم راگا، علاوه بر هم امتیازی با این تیم تازه لیگ برتری شده، نوار پیروزی های شاگردان کشاورز را نیز قطع کند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال، فردا جمعه با انجام 6 بازی آغاز خواهد شد که در یکی از این بازی ها، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان میزبان تیم راگا تهران خواهد بود.

لاله های نارنجی آذربایجان در دو بازی قبلی خود یک شکست ناباورانه مقابل سن ایچ ساوه و یک برد مقابل کوثر اصفهان کسب کرده اند و با 3 امتیاز در رده چهارم جدول گروه ب مسابقات قرار گرفته اند.

در مقابل شاگردان محمد کشاورز که به تازگی لیگ برتری شده اند، با کسب دو پیروزی مقابل کوثر اصفهان و حفاری اهواز، با 6 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی این گروه حضور دارند.

این دیدار می تواند یکی از بازی های حساس این هفته لقب بگیرد و از آن بازی های 6 امتیازی محسوب می شود که کوچکترین اشتباه می تواند جبران ناپذیر باشد.

نکته حائز اهمیت در خصوص بازی های این فصل لیگ برتر فوتسال عبارت است از اینکه، با گذشت سه هفته از بازی ها هیچ تیمی نتوانسته هر سه بازی خود را ببرد و شناسایی تیم های صعود کننده از هر گروه و تیم هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس - راگا؛ مدافع عنوان قهرمانی، نوار پیروزی های راگا را قطع می کند؟

مس - راگا؛ مدافع عنوان قهرمانی، نوار پیروزی های راگا را قطع می کند؟