مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:052020-12-31سياسي

نخستین دوره مسابقات ادبی دانشجویان ایران «سلام بر مقاومت» برگزار می شود


مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین دوره مسابقات ادبی دانشجویان ایران با نام «سلام بر مقاومت» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو قالب شعر و داستان خبر داد.

- نخستین دوره مسابقات ادبی دانشجویان ایران سلام بر مقاومت برگزار می شود مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین دوره مسابقات ادبی دانشجویان ایران با نام سلام بر مقاومت به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو قالب شعر و داستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر یارنسب با اعلام این خبر افزود: مسابقه ادبی سلام بر مقاومت یادواره سرداران مقاومت؛ شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس با مشارکت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، حوزه هنری تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: یک سال پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همچنان شاهد جوشش عشق و ارادت شاعران، نویسندگان و هنرمندان کشور به سردار دلها هستیم و در حقیقت نام و یاد این شهید بزرگوار همیشگی بوده و فراموش شدنی نیست و همواره در دل مردم ایران و آزادیخواهان جهان، زنده خواهد ماند و مکتب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره مسابقات ادبی دانشجویان ایران «سلام بر مقاومت» برگزار می شود

نخستین دوره مسابقات ادبی دانشجویان ایران «سلام بر مقاومت» برگزار می شود