مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:252020-12-31سياسي

نماز جمعه کرج با حضور محدودتر مردم برگزار می شود


تمام تمهیدات لازم برای برگزاری نماز جمعه کرج را تدارک دیده ایم و با حضور جمعیت کمتر و رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان البرز و بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان و نمایندگان مجلس برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ظهار کرد: ایشان جایگاه بسیار رفیعی داشتند و معرفت و کمال وجودی آن بانوی بزرگوار باید به درستی تبیین شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در راه خدا و دفاع از اسلام و ایران به شهادت رسید، تصریح کرد: این شهید بزرگوار مصداق بارز آیه شریفه اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم بودند، چراکه در برابر خانواده شهدا بسیار خاضعانه رفتار می کردند اما در جبهه های حق علیه باطل ثابت قدم بودند.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه آخرت گرایی یکی از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: همین امر باعث شده بود تا این شهید والامقام تمام کارهای خود برای خدا انجام دهند.

وی با بیان اینکه کار دولت هنوز به پایان نرسیده است، گفت: مسئولان این چند ماه تا پایان کار دولت را برای خدمت به مردم مغتنم بدانند تا آخرین روز از خدمتگزاری به مردم غافل نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه کرج با حضور محدودتر مردم برگزار می شود

نماز جمعه کرج با حضور محدودتر مردم برگزار می شود