مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 14:352020-12-31سياسي

درخواست ترامپ از دیوان عالی آمریکا برای تجدید نظر در نتیجه انتخابات


ستاد انتخاباتی رییس جمهور آمریکا اعلام کرد او با ارائه درخواست تجدید نظر به دیوان عالی، خواستار بررسی مجدد صحت انتخابات در ایالت ویسکانسین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ادامه تلاش برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، از دیوان عالی آمریکا درخواست تجدید نظر کرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ در پیامی توییتری نوشت: رییس جمهور دونالد ترامپ، که از ظرفیت فردی به عنوان کاندید انتخاب مجدد برخوردار است، دادخواست تجدید نظری را به دیوان عالی ایالات متحده فرستاد تا از صحت انتخابات در ویسکانسین اطمینان حاصل شود .

این در حالی است که حدود دو هفته پیش دیوان عالی ایالتی ویسکانسین درخواست ستاد ترامپ برای ابطال شماری از آرای این ایالت را رد کرد.

هفته گذشته نیز  رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ و سرپرست تیم حقوقی وی در بیانیه ای نوشت که ستاد انتخاباتی رییس جمهور آمریکا دادخواستی را به دیوان عالی ارائه داده و خواستار تغییر سه حکم دادگاه پنسیلوانیا درباره آراء پستی در این ایالت شده است.

همچنین پیش تر دیوان عالی آمریکا درخواست ایالت تگزاس و ستاد دونالد ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات در چهار ایالت را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ترامپ از دیوان عالی آمریکا برای تجدید نظر در نتیجه انتخابات

درخواست ترامپ از دیوان عالی آمریکا برای تجدید نظر در نتیجه انتخابات