مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 19:052020-12-31فناوري

بهره برداری از 60 سایت ارتباطی در مناطق مختلف لرستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره برداری از 60 سایت ارتباطی در مناطق مختلف استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره برداری از 60 سایت ارتباطی در مناطق مختلف استان تا پایان سال جاری خبر داد.

شهاب حیدری در جلسه شورای اداری مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان که 10 دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: طبق عملیات های پایش فرکانسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل و اطلاعاتی که از نتایج این عملیات ها به دست آمده است، نقاطی از مناطق روستایی و محروم استان که دارای ضعف مشکل پوشش ارتباطی و یا فاقد سیگنال بوده شناسایی شده و مراتب جهت دسترسی مردم این مناطق به شبکه های ارتباطی به وزارت ارتباطات اعلام شده است که در این زمینه تعداد 60 سایت برای این مناطق در نظر گرفته شده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه این سایت ها با هدف اتصال تمامی روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات و همچنین تأمین اینترنت پرسرعت و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی راه اندازی می شوند، تصریح کرد: این تعداد سایت از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان به عنوان پایدارکننده وضعیت ارتباطی در مناطق محروم راه اندازی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 60 سایت ارتباطی در مناطق مختلف لرستان

بهره برداری از 60 سایت ارتباطی در مناطق مختلف لرستان