مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 19:552020-12-31ورزشي

همایش معنوی پیاده روی در کرج برگزار می شود


دبیر کمیته پیاده روی استان البرز گفت: همایش معنوی پیاده روی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرج برگزار می شود.

- رقیه ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم زمان با ایام شهادت دُخت نبی مکرم اسلام، حضرت زهرا (س) و اولین سالگرد شهادت سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس همایش پیاده روی در کرج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای ادای احترام و پاسداشت شهدای مدافع حرم به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سلیمانی و هم رزمانش با حضور جمعی از اهالی ورزش برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از تمام خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه ورزشکاران دعوت می شود تا با حفظ پروتکل بهداشتی در این برنامه حضور یابند.

دبیر کمیته پیاده روی استان البرز تصریح کرد: این همایش در روز جمعه دوازدهم دی ماه رأس ساعت 15 از سه راه دانش مهرشهر جاده سلامت به سمت گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) با حضور اقشار مختلف مردم، ورزشکاران و هیئات ورزشی همگانی در 14 ایستگاه به یاد شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

وی افزود: مسیر این پیاده روی معنوی بیش از 5 کیلومتر است و در مدت یک ساعت برگزار می شود، بنابراین از تمام از خانواده معظم شهدا ایثارگران به ویژه جامعه ورزشکاران با حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش معنوی پیاده روی در کرج برگزار می شود

همایش معنوی پیاده روی در کرج برگزار می شود