مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 04:152021-01-01ورزشي

مجید کهتری: پاراکمانداران با شرایط امروز شانس مدال آوری درتوکیو هستند


سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان با تاکید بر اینکه مدال آوری شرط اعزام به توکیو است، گفت: پاراکمانداران ما با شرایط امروز شانس کسب مدال هستند اما وضعیت آینده آنها به خودشان بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پاراکماندارانی که برای حضور در پارالمپیک توکیو کسب سهمیه کرده اند بعد از هشت ماه وقفه و پشت سر گذاشتن یک مرحله اردوی نصف و نیمه، از 23 آبان ماه وارد اردوی متمرکز شدند و به مدت دو هفته تمرینات شان را دنبال کردند.

بعد از حدود یک ماه دومین اردوی آماده سازی این پارالمپین ها از امروز سه شنبه در جزیره کیش آغاز شد.

علی سینا منشا زاده و رمضان بیابانی (کامپوند)، غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی نژاد (ریکرو)، و محمدرضا زندی (کلاس w1) نفرات حاضر در این اردو هستند.

زهرا نعمتی دیگر پاراکمانداری است که سهمیه پارالمپیک توکیو را در اختیار دارد اما با هماهنگی صورت گرفته وی در این اردو حضور نخواهد داشت تا بتواند تمریناتش را با تیم ملی تیروکمان و برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک پیگیری کند.

مجید کهتری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این اردو به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، گفت که پاراکمانداران بعد از این اردو یک مرحله اردوی دیگر در بهمن ماه خواهند داشت اما فعلاً برای اردوی اسفندماه آنها پیش بینی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید کهتری: پاراکمانداران با شرایط امروز شانس مدال آوری درتوکیو هستند

مجید کهتری: پاراکمانداران با شرایط امروز شانس مدال آوری درتوکیو هستند