مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 04:502021-01-01سياسي

هنر بهترین وسیله برای ترویج مکتب سردار سلیمانی است


امام جمعه خرمشهر از هنر به ویژه شعر به عنوان ابزاری مؤثر برای معرفی شخصیت و مکتب شهید قاسم سلیمانی یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور شامگاه پنجشنبه در حاشیه شب شعر بین المللی مرد میدان که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: بهترین ابزار برای معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، هنر به خصوص شعر است چرا که شعر در جبهه مقاومت از قدیم و زمان صدر اسلام به عنوان رسانه بسیار قوی و کارآمد تأثیر بسیاری زیادی داشت.

وی با بیان اینکه باید شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی را به جهانیان معرفی کرد، افزود: با توجه به تأثیرگذاری شعر باید از آن به عنوان ابزار استفاده کرد؛ هرچند شعرا با موهبت الهی و ذوق سلیم خود ابعاد مختلف شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی را تا به امروز تبیین کردند.

امام جمعه خرمشهر با اینکه همه موظف هستند که برای معرفی شهدای مقاومت به ویژه سید شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش کنند، ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است که کارهای بزرگ تری از شعرای ایرانی ارائه و از ظرفیت هنرمندان بهره بیشتری برده شود.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه به برگزاری مراسم های ایام فاطمیه اشاره کرد و این مجالس را فرصتی در معرفی بیشتر سردار سلیمانی دانست و افزود: علما و وعاظ اعتقاد قلبی به شهدا دارند و حاج قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر بهترین وسیله برای ترویج مکتب سردار سلیمانی است

هنر بهترین وسیله برای ترویج مکتب سردار سلیمانی است