مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 06:002021-01-01دانش

ظرفیت پذیرش بدون کنکور برای کارشناسی ناپیوسته


ظرفیت پذیرش بدون کنکور در رشته محل های مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته حدود 180 هزار نفر است و داوطلبان می توانند صرفا با معدل فوق دیپلم خود در این رشته ها ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) در رشته های تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی و مجازی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال 1399 از 11 دی ماه آغاز شده است.

این پذیرش به منظور تکمیل ظرفیت خالی مانده رشته های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 صورت می گیرد و پذیرش از طریق سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) انجام می شود.

متقاضیان نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته حداکثر 30 کدرشته محل اقدام کنند و تا روز سه شنبه 16 دی ماه 99 فرصت دارند از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته خود را انجام دهند.

شروع به تحصیل تمامی پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی (بهمن ماه) خواهد بود.

ظرفیت کل رشته محل های کاردانی به کارشناسی ظرفیت کل رشته محل های کاردانی به کارشناسی پذیرش با سوابق تحصیلی بهمن ماه 1399 به میزان 179 هزار و 260 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش بدون کنکور برای کارشناسی ناپیوسته

ظرفیت پذیرش بدون کنکور برای کارشناسی ناپیوسته