مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 06:502021-01-01سياسي

محبوبیت سردار سلیمانی خارج از گروه بندی های سیاسی و جناحی بود


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: محبوبیت سردار سلیمانی خارج از گروه بندی های سیاسی و جناحی بود و در کل کشور دارای محبوبیت بودند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: محبوبیت سردار سلیمانی خارج از گروه بندی های سیاسی و جناحی بود و در کل کشور دارای محبوبیت بودند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا در باره سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تأثیر شهادت ایشان بر تحولات منطقه، اظهار کرد: شهید سلیمانی دارای چهره ای بین المللی بود و در جهان به عنوان نماد مقاومت شناخته می شد و مورد احترام تمام آزادمردان جهان بوده و خواهد بود.

با اخلاص و نیتی که داشت توانست داعش که تا دندان مسلح شده بود را از منطقه خارج کند.

وی افزود: آمریکا و ایادی آن به خوبی می دانستند که سردار سلیمانی یک مهره کلیدی و حساس برای جهان اسلام محسوب می شود به همین دلیل دنبال این بودند که به هر نحوی که می شود ایشان را ترور کنند که سرانجام این عمل زشت توسط شقی ترین افراد که همان ترامپ باشد انجام شد و سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: ایران و جهان اسلام همیشه نشان داده اند که با رفتن یک فرد اهداف و انگیزه هایی که برای منطقه غرب آسیا دیده شده است از بین نمی رود و به همین دلیل اتحاد و همدلی مردم و جبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت سردار سلیمانی خارج از گروه بندی های سیاسی و جناحی بود

محبوبیت سردار سلیمانی خارج از گروه بندی های سیاسی و جناحی بود