مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 13:252021-01-01سياسي

مدعی العموم به تخلفات پروژه کشاورزی میلیاردی «آجم» ورود کند


امام جمعه دیشموک با اشاره به طرح بزرگ آجم دیشموک و هزینه های چندمیلیاردی گفت: از بین بردن هزینه میلیاردی بیت المال مسلمین در دهستان آجم نیاز بررسی دارد که مدعی العموم باید به پروژه میلیاردی ورود پیدا کند و با افراد متخلف در این پروژه برخورد قاطع و قانونی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛ حجت الاسلام علی اکبر راوند در پیام آدینه امروز جمعه دوازدهم دی ماه 99 اظهار کرد: بعد از دعوت مردم به تقوا یکی از مصادیق تقوا حفظ جان خود و عزیزان است الان به خاطر بیماری و شهید ابو مهدی المهندس همراهان ایرانی و عراقی ضمن تسلیت عنوان کرد: ما وظیفه سنگینی در برابر شهدا داریم مخصوصا شهدای مقاومت که برای دفاع از حرم اهل بیت در برابر مستکبرین عالم با داعش جنگیدن تا شر این حیوان های خبیث را از سر مردم سوریه و عراق کم کرده اند.

امام جمعه دیشموک گفت: سردار دلها رهبری جبهه مقاومت را بر عهده داشت و ارتباط نزدیکی که با فاطمیون و زینبیون حزب الله و حشدالشعبی عراق برقرار کرده بود اتحادی که بین کشورهای مقاومت به وجود آورده بود، شکست داعش را رقم زد.

وی اذعان کرد: وقتی می بینیم سالگرد آزادی شهرها در سوریه به یاد حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته می شود و قدردان این سردار دلها هستند پس این را باید بدانیم شکست داعش و رهبران داعشی یعنی آمریکا و رژیم صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعی العموم به تخلفات پروژه کشاورزی میلیاردی «آجم» ورود کند

مدعی العموم به تخلفات پروژه کشاورزی میلیاردی «آجم» ورود کند