مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 17:002021-01-01سياسي

شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را زنده کرده است


جامعه اسلامی فرهنگیان با تسلیت درپی فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را در دل ها زنده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان در سالروز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، آمده است: سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند و شهادت پاداش تلاش بی وقفه او در همه این سالیان بود.

در این بیانیه با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم او شهید ابو مهدی المهندس آورده شده است، واقعه بزرگی که دل مردم ایران و همه دوستداران مقاومت در سراسر جهان را به درد آورد، خبری که برخلاف نگاه شوم استکبار جهانی روح مقاومت و شهادت طلبی را در دل ها زنده کرد.

در ادامه تصریح شده است: شهادت سردار دل ها از چنان اهمیتی برخوردار شد که مقام معظم رهبری او را قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی نامیدند، به راستی برای چهره نازنینی که از این همه لطف الهی بهره مند شده چه پاداشی سزاوار تر از شهادت است و چه زیبا فرمودند رهبر فرزانه انقلاب که شهادت پاداش تلاش های بی وقفه او در همه این سالیان بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را زنده کرده است

شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را زنده کرده است