مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 21:002021-01-01فرهنگي

شعردزد شاعردزد می شود یا ستاره؟!


می گویند از گذشته بوده است؛ از روزگار سروانتس و «دن کیشوت» تا حالا که پرفروش های سرقتی از لیست تخفیف دارها سر درآورده اند.

سرنوشت سرقت ادبی اما در نگاه ها متفاوت است؛ - می گویند از گذشته بوده است؛ از روزگار سروانتس و دن کیشوت تا حالا که پرفروش های سرقتی از لیست تخفیف دارها سر درآورده اند.

سرنوشت سرقت ادبی اما در نگاه ها متفاوت است؛ کسی چه می داند شاید جوانانی که از شعر دیگران سرقت می کنند، مثل آن انوری دزد شاعردزد شوند، شاید هم به عقیده برخی، ستاره! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صحبت از سرقت ادبی را با نویسندگان، شاعران و مترجمان که به میان می آوریم، یکی شان با تعجب می گوید: حالا ادبیات چی داره که سرقت می شه! ، برخی های دیگر هم این بحث به نظرشان کهنه می آید و می پرسند: مگه اتفاق جدیدی افتاده؟ یا حالا چی شده که دوباره این بحث داغ شده؟ .

بعضی های دیگر هم دل خونی از این ماجرا دارند و آثارشان بارها سرقت شده است، عده ای از آن ها اشاره ای به آثار سرقت شده شان می کنند اما می گویند که بهتر است در این باره مصاحبه ای نکنند، ولی در این میان عده ای از سرقت ادبی در شعر، داستان و ترجمه می گویند، از روزگاری دور تا کنون، از ایران تا اروپا و دیگر کشورها و از سارقان مشهور و گمنام؛ برخی شان هنوز از سرقت ادبی در تعجب اند و آن های دیگران می گویند که چطور سرقت نشود؟!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعردزد شاعردزد می شود یا ستاره؟!

شعردزد شاعردزد می شود یا ستاره؟!