مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:502021-01-02سياسي

مستند مثل حبیب روایت مجاهدت فرزندان و سرداران امام و رهبری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، مستند مثل حبیب را روایت مجاهدت های فرزندان امام راحل و سرداران ظفرمند مقام معظم رهبری دانست که رونمایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری گفت؛ مثل حبیب روایت مجاهدت های فرزندان امام خمینی (ره) و سرداران ظفرمند امام خامنه ای (مدظله العالی) است که اینگونه جهانیان عزم و اراده هایشان را به تماشا نشسته اند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام شهادت اولین شهیده راه ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها و اولین سالگرد شهادت فرمانده بی بدیل و بی نظیر ایران اسلامی و جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه و فرمانده دلاور رزمندگان حشدالشعبی عراق ابومهدی المهندس و هم رزمان شهیدشان در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد و با اشاره به آیین رونمایی از تیزر و نماهنگ ((مثل حبیب))، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و در سایه سار این هدایت ها و رهبری ها دلاور مردانی پرورش یافتند که هر کدام شأن لرزه بر اندام مستکبران عالم انداختند.

وی در ادامه سپهبد شهید قاسم سلیمانی را پرورش یافته همان مکتب گفتمانی امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) دانست و افزود: سپهبد شهید قاسم سلیمانی حتی تا لحظه شهادت، خود را سرباز ولایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند مثل حبیب روایت مجاهدت فرزندان و سرداران امام و رهبری است

مستند مثل حبیب روایت مجاهدت فرزندان و سرداران امام و رهبری است