مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:552021-01-02دانش

تشکیل کمیته مشترک آموزش مجازی از نیاز های ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران، در نشست مشترک رؤسای دانشگاه های تهران و سنت پترزبورگ که به صورت مجازی برگزار شد؛ - رییس دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران، گسترده ترین شکل آموزش مجازی را به صورت کمی و کیفی برگزار می کند، در حال حاضر تشکیل کمیته مشترک آموزش مجازی از نیاز های ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران، در نشست مشترک رؤسای دانشگاه های تهران و سنت پترزبورگ که به صورت مجازی برگزار شد؛ گفت: حضور نیکلای میخالویچ کروباچف، رییس دانشگاه سنت پترزبورگ برای ما مغتنم است و البته تمایل داشتیم تا این جلسه به صورت حضوری برگزار می شد.

پس از بازدید هیئت دانشگاه تهران از دانشگاه سنت پترزبورگ، همکاری های مشترک دو دانشگاه شکل گرفته است و من در این فرصت، موفقیت های اخیر دانشگاه سنت پترزبورگ را تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی شروع فعالیت شهر دانش دانشگاه تهران خواهد بود؛ افزود: 32 هکتار فضا به شهر دانش دانشگاه تهران اختصاص داده شده است.

با توجه به اهمیت توسعه همکاری های نوآوری و فناوری، دانشگاه سنت پترزبورگ نیز می تواند دفتری را در شهر دانش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک آموزش مجازی از نیاز های ضروری است

تشکیل کمیته مشترک آموزش مجازی از نیاز های ضروری است