مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:352021-01-02ورزشي

حضور در بازی های ساحلی آسیا از برنامه کمیته ملی المپیک خارج نمی شود


لغو بازی های ساحلی آسیا برنامه کمیته ملی المپیک جهت اعزام کاروان به محل برگزاری این بازی ها را برای دومین بار مختل کرد با این حال حضور در این بازی ها همچنان مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جهان باعث تعویق این بازی ها به بازه زمانی 2 تا 10 آوریل 2021 (13 تا 21 فروردین ماه 1400) شد.

در فاصله سه ماه مانده تا برگزاری این بازی ها در زمان جدید اما ارزیابی و تصمیم جدید OCA حکایت از لغو دوباره رویداد و برگزاری آن در زمان دیگری دارد.

بدین ترتیب کمیته ملی المپیک که حضور در این رویداد را در کنار چهار رویداد آسیایی و جهانی دیگر در برنامه دارد، برای دومین بار باید برنامه های خود را جهت اعزام کاروان متوقف کند تا بعد از مشخص شدن زمان جدید آنها را از سر بگیرد با این حال حضور در این رویداد همچنان مورد تاکید است.

حضور در بازی های ساحلی آسیا از برنامه خارج نمی شود پیمان فخری که سرپرستی کاروان اعزامی به بازی های ساحلی آسیا را بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حضور در این بازی ها در هر شرایطی در دستور کار کمیته ملی المپیک است، گفت: وقتی شکل گیری بازی های جهانی ساحلی برای برگزاری متوالی آغاز شده و در کشورمان هم ورزشکاران رشته های مختلف پیگیر تمرینات خود در بخش ساحلی هستند قطعاً کمیته ملی المپیک از اعزام کاروان به بازی های آسیایی حمایت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در بازی های ساحلی آسیا از برنامه کمیته ملی المپیک خارج نمی شود

حضور در بازی های ساحلی آسیا از برنامه کمیته ملی المپیک خارج نمی شود