مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:452021-01-02اجتماعي

توزیع 287 سری کمک هزینه جهیزیه برای زوج های جوان استان سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از توزیع 287 سری کمک هزینه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد استان با کمک خیران نیک اندیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه 287 سری کمک جهیزیه و شروع زندگی جدید برای جوانان نیازمند استان توزیع شده است، تاکید کرد: 287 مددجو با حمایت های مختلف از جمله همین کمک هزینه ازدواج، جهیزیه و مشاوره، در سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروس ها، هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت در زمره خدمات کمیته امداد به نیازمندان است، افزود: این نهاد حتی کمک هزینه به ازدواج مجدد و به دختران نیازمند نیز اهدا می کند.

ارائه خدمات مشاوره مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در کنار کمک های نقدی و غیر نقدی، این نهاد خدمات مشاوره ای هم به زوج های جوان تحت پوشش می دهد، تاکید کرد: تصمیم درست، تحکیم بنیان خاناده و راهنمایی در زمره اهداف و محورهای این مشاوره ها است.

مسعودیان راد با بیان اینکه علی رغم تمام کمک هایی که مردم نیک اندیش داشته اند هنوز 37 مددجوی کمیته امداد استان سمنان در انتظار همدلی خیران هستند، گفت: با مساعدت مردم و مراکز نیکوکاری امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 287 سری کمک هزینه جهیزیه برای زوج های جوان استان سمنان

توزیع 287 سری کمک هزینه جهیزیه برای زوج های جوان استان سمنان