مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:552021-01-02سياسي

پیام های رسیدگی نشده 1888 به رده های بالاتر ارجاع داده می شود


رییس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران از ارجاع خودکار پیام های سامانه 1888 که در موعد مقرر توسط واحدهای اجرایی مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار نگیرند به کارتابل رده های بالاتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مجتبی موسوی معاف رییس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: به منظور ارتقای حساسیت در رسیدگی به پیام های شهروندی و طبق هماهنگی های به عمل آمده با سازمان فناوری، پیام های 1888 که توسط واحدهای اجرایی در موعد مقرر رسیدگی نشوند به کارتابل واحدهای بالاتر ارجاع سیستمی می گردند.

موسوی معاف در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز 1888 که با حضور شهرداران مناطق 5 و 16 برگزار شد با اشاره به برخی مشکلات گفت: تبدیل پارکینگ به مسکونی و ساخت وساز غیرمجاز و عدم اجرای آرای ماده صد مربوط به سنوات گذشته از جمله گلایه مندی شهروندان در منطقه 5 و ضرورت تامین روشنایی ایستگاه تاکسیرانی در پایانه جنوب از مهمترین مشکلات در منطقه 16 است.

در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز نظارت همگانی، 121 شهروند با شهردار و مدیران ارشد منطقه 5 گفتگو کردند که مسائل شهرسازی (تغییر کاربری و ساخت وساز غیرمجاز، امور شهری و حمل ونقل و ترافیک) از بیشترین موضوعات طرح شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های رسیدگی نشده 1888 به رده های بالاتر ارجاع داده می شود

پیام های رسیدگی نشده 1888 به رده های بالاتر ارجاع داده می شود