مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:352021-01-02سياسي

سردار شهید سلیمانی با اخلاص در ادامه مکتب عاشورایی ماندگار شد


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه شهادت سردار شهید سلیمانی یک یوم الله را رقم زده است گفت: سردار شهید سلیمانی با اخلاص در ادامه مکتب عاشورایی ماندگار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرت الله لطفی پیش از ظهر شنبه در مراسم اولین سالگرد شهید سردار سلیمانی که در مصلی بزرگ صاحب الزمان ورامین برگزار شد اظهار داشت: استکبار ستیزی در یوم الله 15 و 9 دی در سال 96 مقابل حرکت و اغتشاشاتی که علیه نظام و هجمه ناجوانمردانه به مراکز دینی صورت گرفته بود به وقوع پیوست و باز هم غیرت دینی و حضور در صحنه مردم سبب شد که مصداقی از ایام الله رقم بخورد.

در سال 98 به تقویم انقلاب اسلامی 3 یوم الله دیگر اضافه شد لطفی افزود: سال گذشته با شهادت سردار دل ها و افتخار نه تنها ایران و اسلام بلکه دنیای بشریت می بینیم که در سال 98 به تقویم انقلاب اسلامی 3 یوم الله دیگر اضافه شد که شامل یوم الله شهادت شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، یوم الله تکریم و تشییع سردار دل ها و یوم الله اقتدار و سلحشور ی ملت ایران به دست پاسداران و حمله موشکی قاطعانه و هوشمندانه به پایگاه دولت تروریست پرور آمریکا بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تمام این یوم الله ها برای درس گرفتن و عبرت آموزی و کسب اطلاعات و آگاهی بخشی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید سلیمانی با اخلاص در ادامه مکتب عاشورایی ماندگار شد

سردار شهید سلیمانی با اخلاص در ادامه مکتب عاشورایی ماندگار شد