مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:452021-01-02سياسي

شهید سلیمانی در ادامه مکتب حسینی و عاشورایی ماندگار شد


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه شهادت سردار شهید سلیمانی یک یوم الله را رقم زده است گفت: سردار شهید سلیمانی با اخلاص در ادامه مکتب عاشورایی ماندگار شد.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه شهادت سردار شهید سلیمانی یک یوم الله را رقم زده است گفت: سردار شهید سلیمانی با اخلاص در ادامه مکتب عاشورایی ماندگار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی پیش از ظهر شنبه 13 دی ماه در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مصلی بزرگ صاحب الزمان ورامین برگزار شد اظهار کرد: استکبار ستیزی در یوم الله 15 و 9 دی در سال 96 مقابل حرکت و اغتشاشاتی که علیه نظام و هجمه ناجوانمردانه به مراکز دینی صورت گرفته بود به وقوع پیوست و باز هم غیرت دینی و حضور در صحنه مردم سبب شد که مصداقی از ایام الله رقم بخورد.

لطفی افزود: سال گذشته با شهادت سردار دل ها و افتخار نه تنها ایران و اسلام بلکه بشریت می بینیم که در سال 98 به تقویم انقلاب اسلامی 3 یوم الله دیگر اضافه شد که شامل یوم الله شهادت شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، یوم الله تکریم و تشییع سردار دل ها و یوم الله اقتدار و سلحشور ی ملت ایران به دست پاسداران و حمله موشکی قاطعانه و هوشمندانه به پایگاه دولت تروریست پرور آمریکا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی در ادامه مکتب حسینی و عاشورایی ماندگار شد

شهید سلیمانی در ادامه مکتب حسینی و عاشورایی ماندگار شد