مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:502021-01-02سياسي

آماده ترین نامزد اصلاح طلب برای انتخابات 1400 کیست؟


اردوگاه چپ سیاسی در ایران هم مانند جریان رقیب در حال آنالیز گزینه های موردنظر خود است و گاهی نامی از میان اصلاح طلبان توجه و دقت رسانه ها را به خود معطوف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: تکاپو برای تاسیس نهاد اجماع ساز جدید و امکان سنجی حضور نامزدهای اصلاح طلب، مهم ترین اقداماتی است که جریان اصلاحات این روزها انجام داده و امیدوار اند موجی شبیه خرداد 76 آن ها را به ساحل پاستور برساند.

سازوکاری که قرار است از جلسات حقیقی و مجازی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ایجاد شده و در انتخابات پیش رو نقش آفرینی کند، هنوز ابهام برانگیز است.

اینکه اعضای حقیقی چه کسانی خواهند بود و چگونه انتخاب خواهند شد تاکنون مشخص نیست و اینکه سازوکار تازه چهل نفره می تواند اجماع مورد نیاز اصلاح طلبان برای رسیدن به یک نامزد مشخص و استراتژی روشن را ایجاد کند هم محل پرسش است.

با این همه نامزدهای بالقوه همچنان در رسانه ها و میان خبرها دیده و شنیده می شوند و این بار نام اسحاق جهانگیری عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی بیشتر از دیگران مطرح است.

با وجود اما و اگرهای موجود در مسیر انتخاباتی اصلاح طلبان، آن ها از تاثیرگذاری چندان ناامید نبوده و در پی ایجاد موجی هستند که بتواند ورق را برگردانده و آرا را به نفع آن ها روانه صندوقها سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ترین نامزد اصلاح طلب برای انتخابات 1400 کیست؟

آماده ترین نامزد اصلاح طلب برای انتخابات 1400 کیست؟