مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:502021-01-02بين الملل

وزارت امور خارجه ایران: رژیم آمریکا و داعش همرزمانی در یک جبهه هستند


وزارت امور خارجه با اشاره به اذعان ترامپ مبنی بر اینکه آمریکا در رشد تروریسم در منطقه نقشی اساسی ایفا کرده، عنوان کرد: تعجب آور نیست که داعش برای ترور سردار سلیمانی توسط ایالات متحده هورا کشید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، قاسم سلیمانی توسط رژیم آمریکا در صفحه توییترش اعلام کرد: این یک واقعیت مستند است که ترامپ هم به آن اذعان کرده است، که آمریکا در رشد تروریسم در منطقه ما نقشی اساسی ایفا کرده است، از القاعده گرفته تا داعش.

در این پیام توییتری آمده است: تعجب آور نیست که داعش برای ترور سردار سلیمانی توسط ایالات متحده هورا کشید: همرزمانی در یک جبهه.

    بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه 1398  (سوم ژانویه 2020) ساعاتی پس از انتشار اخباری مبنی بر اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، حشد الشعبی عراق از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون رییس سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد و ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این خبر را تأیید کرد.

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه ای اذعان کرد که این ترور به دستور رییس جمهور آمریکا صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه ایران: رژیم آمریکا و داعش همرزمانی در یک جبهه هستند

وزارت امور خارجه ایران: رژیم آمریکا و داعش همرزمانی در یک جبهه هستند